.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جانباز 15 خرداد 42 درگذشت
وی از یاران امام (ره) و انقلابیون قدیمی بود که در جریان قیام 15 خرداد 42 به همراه سایر انقلابیون قصد تصرف ایستگاه رادیویی میدان ارک را داشت که در درگیری با نیروهای مسلح رژیم شاه، به ضرب چند گلوله مجروح شد و بعد از آن که توسط همرزمانش از صحنه درگیری بیرون برده شد، تحت تعقیب قرار گرفت و زندگی مخفیانه اش را آغاز کرد و به مبارزاتش ادامه داد.

 شمال نیوز: حاج حبیب الله جاسبی بعد از سپری کردن یک دوره بیماری روز شنبه درگذشت.

وی از یاران امام (ره) و انقلابیون قدیمی بود که در جریان قیام 15 خرداد 42 به همراه سایر انقلابیون قصد تصرف ایستگاه رادیویی میدان ارک را داشت که در درگیری با نیروهای مسلح رژیم شاه، به ضرب چند گلوله مجروح شد  و بعد از آن که توسط همرزمانش از صحنه درگیری بیرون برده شد، تحت تعقیب قرار گرفت و زندگی مخفیانه اش را آغاز کرد و به مبارزاتش ادامه داد.

مرحوم جاسبی از جمله مبارزانی بود که کمک به خانواده های زندانیان و شهدای انقلاب را در دستور کار خود داد و به مبارزات خود تا پیروزی انقلاب ادامه داد و بعد از انقلاب نیز هیچگاه سهم خواهی نکرد و به کار خویش مشغول شد تا این که در 28 شهریور 94 دار فانی را وداع گفت و  زخم های باقی مانده بر پیکرش از دوران مبارزه را به پیشگاه حق برد.

مجلس یادبود این جانباز 15 خرداد ، روز چهارشنبه ، اول مهر 94 از ساعت 16 تا 17:30 در مسجد نور واقع در میدان فاطمی تهران برگزار می شود.

منبع:‌ عصر ایران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

amir 29 شهريور 1394
اگر جانباز بودند به فیض شهادت نائل آمدند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.